Р/с |
Орындалатын жұмыстар |
Жауапты |
1 |
Ұйымдастыру кезеңі |
Мұражай жетекшісі |
2 |
Мұражай бөлмесіндегі кеңестер (оқушылар, сынып жетекшілері арасында) |
Сынып жетекшілері,
Оқушылар |
3 |
Көпшілік жұмыстар (мектеп айналасын көгалдандыру, жиналыстарға қатысу) |
Мұражай жетекшісі |
4 |
Кеш, кездесу, түрлі мәдени шараларды бейнетаспаға түсіріп, мектеп мұражайын мектеп тарихымен толықтыру |
Мұражай жетекшісі |
5 |
Оқушылар мен мектеп оқушыларының баспасөз беттерінде жарияланған шығармаларын жинақтау |
Мұражай жетекшісі |
6 |
Әрбір кездесу өткізуші сыныптардың жинаған документтік деректерін мұражайға табыстауын қадағалау |
Мұр.жет.Сынып жетекшілері |
7 |
Кештер мен кездесулердің сценарийлерін жинақтау, мұражайға табыстау |
Мұражай жет.Сынып жетекшілері |
8 |
Жыл сайынғы мұғалімдер конференциясына арналып жасалатын стендіден альбомдар жасау |
Мұражай жетекшісі |
9 |
Мектеп директорының, мұғалімдерінің, оқушыларының табыстары жайлы деректерді жинақтау |
Мұражай жетекшісі |
10 |
Жас мұғалімдер жайлы мәлімет |
Сынып жетекшілері |
11 |
Мектептің 80 жылдығы жайлы түсірілген суреттерден буклеттер жасау |
Мұражай жетекшісі |
12 |
Бастауыш сынып оқушыларын мұражай бөлмесімен таныстыру |
Сынып жетекшісі |
13 |
Мұғалімдердің, оқушылардың қолымен жасалынған дүниелерден бұрыш жасау |
Мектеп мұғалімдері |
14 |
Әрбір бітіруші сыныптар альбом арнап, мектеп мұражайына табыс ету |
Мұражай жетекшісі |
15 |
Мектебімізді бітіріп кеткен түлектер жайлы мағлұматтар алып отыру |
Мұражай жетекшісі |
16 |
Бүліне бастаған суреттерді, экспонаттарды қалпына келтіру(реставрациялау) |
Мектеп дирекциясы |
17 |
Мектепке келген елімізге белгілі қонақтардан қолжазба естеліктер алуды жалғастыру |
Мұғалімдер,мұражай жетекшісі |
18 |
Ардагер ұстаздармен байланыс орнатып, дәстүрлі мерекелермен құттықтап, ақыл-кеңестер алып отыру |
Мұражай жетекшісі |
19 |
Баспасөзбен байланыс жасау, мектеп өмірінен мақалалар жазу |
Мұражай жетекшісі |
20 |
Мұражай бөлмесіндегі гүлдерді көбейту. Бөлмедегі заттардың күтімін қадағалау, тазалығын сақтау |
Мұражай жетекшісі |