††
ѕсихологи¤лық орталықтың жұмыс жоспары
∆ылдық жоспар (түс≥р≥п алу)
ћектеп психологының жұмыс ≥стеу ережес≥
1.Ѕелг≥л≥ аймаққа тән мамандық кәс≥биграммасын б≥лу.
2. әс≥би кеңес кез≥нде м≥ндетт≥ түрде мамандыққа қажетт≥ көрсетулер және кер≥ көрсетулер, сонымен қатар осы процедураны орындау үш≥н болжаудың әр түрл≥ әд≥стер≥ болуы керек.
3. әс≥би кеңес кез≥нде өз≥н-өз≥ бағалауды дамыту және жеке тұлғаның жағымды қасиеттер≥н көрсету, өз-өз≥н обьективт≥ анықтауға көмек көрсету.
4.Ѕарлық ұсыныстарды нақты әр≥ әдепт≥ түрде беру , кеңест≥† сен≥мд≥ жағдайда өтк≥зу.Қоғам талаптарын ескере отырып жеке тұлғаны нақты ≥ске бағыттау керек.
5.ѕсихолог әрб≥р оқушының қаб≥лет≥ мен м≥нез ерекшел≥ктер≥† бар жеке тұлға екен≥н көз жетк≥зе отырып, оқушының потенциалы мүмк≥нд≥ктер≥н жүзеге† асыра алатындықтарына сен≥мд≥ болу керек.
6.ѕсихолог жауаптарын жүйелеп қорытындылай келе, нақты сұрақтар қо¤ алады, осының нег≥з≥нде кеңестер беред≥.
7.ѕсихолог жеке тұлғаны кешенд≥ зерттеу нег≥з≥нде (өм≥рба¤ны, басынан өткен оқиғалар, анкета сұрақтарына жауабы бақылау көрсетулер≥, дәр≥герл≥к диагноз, психодиагностика† қорытындылары) қорытынды жасайды.
8.∆еке тұлғаға кеңес бергенде соңғы мәл≥меттер≥не баса назар аудару қажет.
9. еңесш≥† өз≥не қажетт≥ тәж≥рибиелерд≥ жан-жақты зерттеу≥ керек, оқушының кемш≥л≥ктер≥н, м≥нез≥н≥ң жайсыз жақтарын түс≥нд≥р≥п, оларды түзету† жолдарын көрсету қажет.
10.ќқушының† интеллектуальды және эмоциональды ортасына ықпал жасап, әрдайым оның психологи¤лық жағдайын† ескеру† қажет.ќның мақсаты-әңг≥мелесуш≥н≥ түс≥не отырып өзара† түс≥н≥ктк† болу.
ќқушы м≥ндет≥: ез-келген жағдайда адамның өз≥н адамгерш≥л≥к өлшем≥не (ар, намыс) сай ұстауы .
ќқуға арналған уақытты† ти≥мд≥ пайдалану, ≥здене отырып, б≥л≥м≥н толықтыру, сабаққа† тұрақты дайындалу, сыныптан тыс өз≥не керект≥ қосымша сабақтарға қатысу.
ћектеп мұғал≥мдер≥мен оның басқа да қызметкерлер≥мен қарым-қатынаста† әдепт≥ болу, мектеп директорының, педагогикалық кеңест≥ң, мұғал≥мдерд≥ң нұсқауы, жарлықтарына, сондай-ақ сыныптың, мектепт≥ң өз≥н-өз≥† басқару қаулысына бағыну, талас-п≥к≥р тек мектеп.
∆арғысындағы қағидаға сәйкес шешу.
үлкендер мен өз қатарларына† сый көрсету;
әдепс≥зд≥к пен көзқарастары мен сен≥мдер≥н сыйлау;
өзге адамның көзқарастары мен қасиет≥н бағалау;
өзге адамның бостандығы мен қасиет≥н бағалау;
ƒенсаулығын сақтау, өз өм≥р≥н≥ң, жора-жолдастарының† өм≥р≥н≥ң қау≥пс≥зд≥г≥н ойлау, оқушы темек≥ шекпейд≥, ≥ш≥мд≥к ≥шпейд≥, басқа да ес≥ртк≥ заттарын қолданбайды, ол әрқашан таза әр≥ сүйк≥мд≥ жүру керек.
ћектеп намысын қорғап, оның эстетикалық† әдем≥л≥г≥не, тазалығына, тәрт≥б≥не көң≥л бөлу≥ керек.
ќқушулар мен олардың ата-аналары† осы ережеге† сәйкес мектеп үй≥ мен құрылысының бұзылуына жол бермейд≥, оқу жабдықтары, басқа да мектеп мүл≥ктер≥н сақтауға жауапты.
Ұжымы тәрт≥б≥ мен олардың ата-аналары осы ережеге сәйкес мектеп үй≥ ммен құрылысының бұзылуына жол бермейд≥, оқу жабдықтары, басқа да мектеп мүл≥ктер≥н сақтауға жауапты.
Ұжым тәрт≥б≥ ережес≥н бұзып, мектеп мүлк≥ мен заттарын бүлд≥рген жағдайда мектеп ∆арғысына сай оқушыны мектептен шығаруға дей≥нг≥ шара қолданылады.
ѕ—»’ќЋќ√:
- оқушы, мұғал≥м мен тәрбиеш≥ (үлкендерд≥ң) өзара сөйлескенде сөйлеу қарым-қатынасының бұзылуының психологи¤лық себептер≥н анықтайды;††††††††††††††††††† ††††††††††††††††††††
-оқушылардың психологи¤лық ахуалына, өзара қарым-қатынас жағдайында зерттеу жүрг≥зед≥;†
-баланың психикасының дамуы мен оның ерекшел≥г≥н анықтау мақсатында балаларға психологи¤лық зерттеу жүрг≥зед≥;
ѕсихикалық дамудағы кемш≥л≥ктерге жол бермеу≥ үш≥н (болдырмау үш≥н) коррекци¤лау бағдарламасын жасайды;
ѕсихологтың ата-аналармен жұмысындағы бағыттары
- Ѕаламен бұзылған байланысты анықтау
- ќтбасы ересектерд≥ң арасында отбасылық қарым Цқатынасты† жақсарту
-ћұғал≥ммен өзара қарым-қатынасты анықтау
—онымен жұмыстың нәтижел≥ қорытындысын аталған педагогикалық процесске енд≥р≥лген жүйелерд≥ң өзара әрекет≥не тәуелд≥
ћақсаты:
јры қарай коррекци¤лау және таным сферасы,жекел≥к сапаларды дамыту жөн≥нде қорытынды жасау үш≥н психологи¤лық себептер,проблемаларды және қиындықдықтарды айқындау мақсатында диагностикалық зерттеулер өтк≥зу
ѕсихологтың оқушылармен жұмысындағы бағыттары:
- Ѕ≥л≥м б≥л≥г≥ мен дағдыларды меңгерту
- Құрбылармен қатынаста мұғал≥мдермен ата-аналармен өзара қатынасты мұғал≥мдермен өзара қиындықтарды жеңу
- ѕозитивт≥к жекел≥к сапаларды дамыту
- әс≥би жекел≥к хвабардар болу
- Өз≥н-өз≥ тәрбиелеуд≥ң,өз≥н-өз≥ дамытудың және самореализаци¤ның жоспарын құру
ѕсихологтың мұғал≥мдермен жұмысындағы бағыттары:
- ќқушылардың тәрт≥пс≥зд≥к,үлг≥рмеуш≥л≥к себеб≥н анықтау
- қиын сыныптармен жұмыста кеп≥лдеме құру
- ћектепте 1-сыныпқа қабылданар алдындағы балалардың оқуға деген дайындығын анықтау
- ƒұрыс емес отбасы балаларымен жұмыс кез≥нде әд≥стер мен құралдарды таңдауда көмектесу.
- ќқушылармен және ата-аналармен даусыз өзара қарым-қатынас орнату.
- әс≥би б≥л≥к пен дағдыны дамыту және соны игеруге кеп≥лдеме беру, педагогтарға қажетт≥ жекел≥к сапаларды қалыптастыру.
∆ылдық жоспар (түс≥р≥п алу)